Nytt år, ny hemsida

Det är dags att säga adjö till blogg.se. Det funkar inte särskilt bra. Det är omständigt att ladda upp bilder och radbrytningen funkar inte i Safari av nån jävla anledning, kan vara så att jag har fuckat upp koden nånstans och jag har varken ork eller lust att felsöka, kommer antagligen inte lyckas hitta det heller ^^
Så ja ger mig in i Wordpress, vilket är the shit. Kan konfigurera hur jag vill, även om ja inte kan göra så mycket på egen hand så finns det massa teman man kan fixa till lite som man vill utan att skriva en rad kod.
Så ny sida! hädanefter är du välkommen att kika in på http://www.macky.se/. Sidan består inte bara av en blogg utan det är tänkt att ja ska sy ihop nån typ av portfolio nån gång. När det nu blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0