Many Good News

~1~
Mormor mår bättre =) har fått vila upp sig efter behandlingarna nu, är några stycken kvar men känns skönt ändå att hon mår bättre för tillfället :) Tänker på dig!
~~2~~
Johan, chefen på TM i Ingelsta ringde mig idag. Den andra Johan som jobbar där ute ska tydligen sluta så han frågade mig om ja ville ta hans helgpass! Då kommer jag få jobba i princip varje helg. Ojämna i Ingelsta och jämna i Hageby, eller om de var tvärtom. Men det får bli så, jag behöver verkligen tiderna, får blir lite mer vita helger istället, vilket bara är bra =P.
~~~3~~~
Kändes skönt att vara på föreläsningar igen. Men kände även att det kommer nog bli tufft med både analys 3 och matstat samtidigt.. plus lite reglerteknik... Mest fokus på de första två helt klart.
~~~~4~~~~
Apple event idag. iOS 4.1 blir gytt! Sen ska jag ha en Apple TV sen när den kommer till Sverige, hihi!
~~~~~5~~~~~
Stört vacker himmel ikväll i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0