Ikväll smäller de!

Ikväll smäller de!
Grymt basketsugen blev jag nu. Prova-på-dagar med Naffi nu så hoppas det är en del folk. Man får vara med o testa på gratis, fast jag var ju med i styrelsen förra året så det är ju inget som rör mig egentligen! Hoppas bara jag är tillräckligt frisk. Känner mig inge sjuk men ibland kan det komma en hosta då och då. Får börja ganska lugnt.. Tror inte jag kommer orka så mycket heller då min kondition läre inte vara på topp =P
~~~
Lite bilder
~~~
Snygga gänget
Ett-klicks-redigering av bild jag tog häromdagen
Min fina middag idag
Sjukt osammanhängande inlägg

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj oj! Matlagning? Är det så avancerat som det ser ut?

2010-09-08 @ 21:32:36
Postat av: Macky

jaa, pastan har jag kokat själv!... fast såsen har jag inte gjort från scratch tyvärr ^^ inte den här gången iaf!

2010-09-09 @ 00:07:16
URL: http://marol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0