33-20≠7...

Nu är det fredag, gytt!
Har fixat ett förråd nu, ska ställa ner alla jävla kartonger o skit som jag har här uppe, ska bli trevligare här uppe. Men jag kommer fortfarande inte in i rummet för min blipp funkar inte, blinkar rött när jag försöker... Jävligt skumt, ska testa med den andra nu med, vill ner med grejjerna. Vill mysa till det med mer ljus o sånt nu när mörkret kommer =)
~~
Skrev dugga i Analys 3 idag med. Kände mig ganska så bra förberedd. Robbish och jag har pluggat riktigt bra inför den. Men de kvittar fan hur jävla väl man vet hur man ska göra på uppgifterna när man alltid ska slarva på någon liten jävla del. som att 33-20 = 7... vilket jag kontrollerade en extra gång... Och det är ju inte alls rätt. Hoppas det bara blir något poängs avdrag, annars är uppgiften rätt ^^ Hoppas att det ger fyra bonus till tentan iaf, det är fyra mer än förra gången =).
~~
Har värsta avtalet med Robert iaf som står sig kvar :)

Kommentarer
Postat av: Robbish

vi kissar på den :)

2010-09-24 @ 11:09:10
Postat av: Johas

haha vilket fint avtal bubbar!

2010-09-24 @ 11:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0