vem fan bryr sig??

Äntligen finns The Beatles på iTunes Store. Aldrig har de funnits i digitala kopior förrän nu... Ja men vem fan bryr sig!? Hela världen stannade upp under de senaste 24 timmarna efter att Apple bytt bild på hela startsidan om att något kommer visas upp som vi aldrig kommer att glömma. Okej trevligt att de nu finns att få tag i. Men var de tvungna att hypa det så jävligt, varför inte bara en annons i iTunes Store. Inte direkt så de kommer tjäna storkovan på de... Folket som lyssnade på Beatles när de var yngre än ju pensionärer nu typ, och de hänger knappast på iTunes Store. Men kommer säkert funka i USA där folk fortfarande köper mycket musik, här skaffar man det ju oftast på andra vägar ^^. Blöö hade hoppats på något riktigt najs, typ iOS 4.2 eller cloud-based iTunes eller annat smaskigt. Dåligt Apple... dåligt... när ni vet hur tokiga folk (jag) blir så fort något på är gång.
¨¨¨¨

Kommentarer
Postat av: Linnea

Beatles är ju underbara och jag är banne mig inte pensionär :P

2010-11-16 @ 22:34:33
Postat av: Macky

dom var säkert bra på sin tid men nu tycker jag det låter ganska trist =P

2010-11-16 @ 22:41:37
URL: http://marol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0