Födelsedag och galenskap

Helgen spenderades i maddes sommarhus, riktigt mysigt ställe precis vid vattnet. Sen att ja fick spendera min födelsedag där och med mina grannar värmde gott. Bästa födelsedagen på många år. Det grillades och blandades Mojitos =D Vädret var underbart så vi solade även lite på bryggan. Jag kände hur otroligt varm solen var för första gången iår, underbar känsla. Äntligen kommer värmen, hoppas jag...
Lite bilder togs under helgen iaf =)
Glada nyankomna fotografer
Lite fiskande på fredagskvällen, "dimmigt"!
Världens bästaste Lizzy var med också!
Lite lek med Photo Booth såklart
Det blev värre ^^
Och coolare!
Roligare...
Galnare...
Snyggare...
Och till sist, Superstars!
Tack för en trevlig helg allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Delishes

Underbart! Vill ha mer!

2010-05-17 @ 13:08:09
Postat av: Macky

du har ju massa bilder ocksååå

2010-05-17 @ 18:25:59
URL: http://marol.blogg.se/
Postat av: Delishes

De har ja verkligen. Vi får sätta oss allihop ngn kväll och kolla på bilderna. Nästa uppdrag och event alltså ;)Kul att du hade en sån bra födelsedag :D

2010-05-19 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0