otaggad!!!

Sjukt otaggad på fyra timmar seminarie i eftermiddag! Har annat som ja mycket hellre spenderar tiden med än sånt här bullsh*t som inte kommer ge mig nåt speciellt... Trodde att det skulle bli chill med en entreprenörskurs såhär nu när mattekurserna är över... Men fan heller. Ge mig en ny mattekurs! Längtar fan tillbaka till mattekurserna, kändes tryggt på nåt sätt. Sen att ja inte är särskilt vass i ämnet i fråga är skit samma, det är bra mkt roligare än sånt här, och mer användbart hihi! TekFak ftw!

Så nu fick ja avreagera mig lite :)
Efter nästa vecka så har båda projekten redovisats... Vad är det kvar då? Typ inget, bara att plugga till tentorna, tenta-p är verkligen runt hörnet. Har snart gjort 3 år.. Rätt stört faktiskt. Då passar det väl bra med ett break va? För det är vad som kommer hända. Ska jobba samtidigt som ja ska ta igen några kurser som ja har efter mig. Är nog rätt beslut, är inte riktigt redo för årskurs 4...
Och när det här läsåret är över så är det även slut med NAFFI för min del. No more! Det har varit riktigt kul och inte alls jobbigt egentligen. Sport är ju kul =D Ska bli en ära att lämna över posten till nästa års styrelse, men ja vill att det blir ett minst lika bra 10/11 som 09/10 var ;) Vi introducerade en golfturnering som jag själv tyckte blev uppskattat, synd med vädret men inte nåt man kan styra direkt. Hoppas att den kanske får leva vidare. Hoppas även på något nytt o spännande som nya kommer hitta på. Ska bli kul o se.
Please leave a comment :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0