Naffi-skifte

Igår var det dags för Naffi-Skifte. Dags att lämna över ansvaret till nya friska själar. Det inleddes med en mycket prestigefylld match i kubb, och gamla styrelsen fick ordentligt med pisk. Fan va dålig jag var =P katastrof rent ut sagt. Bäst av fem och de hade redan avgjort när det stod 3-1 i matcher. Grattis grattis!
Frida håller alltid humöret uppe trots underläget :)
Efter det var det dags för pizza + öl på Trappan, mycket gott som vanligt, mätt blev man. Sen var nästa etapp att vi skulle till Vattentornet för det var tydligen tömning där men jag gav mig efter trappan. Gick istället och joinade bubbarna som var i parken o lurade. De såg ganska frusna ut. När ja o Sanna kom dit så var det i princip dags att gå, men vart? Efterfest var ett måste och jag erbjöd mig att vara host för den, tycker det är lite kul. Nu var dock inte jag på utgångshumör så det blev väldigt lugnt för mig, jag skötte musiken istället =P Sen vid 23.15 så drog de vidare till Otten men ja stannade hemma, ska jobba idag, 12-16, ganska lugna pass jag har, varannan helg. Hoppas det bli lite mer sen under sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0