Måndag!

Härliga måndag! Det är nog fan den bästa dagen på hela veckan.. så härligt att vakna upp o känna att det är massa dagar fram till helgen igen och man kommer få så mycket gjort... Ne nu var jag fruktansvärt ironisk. Jag hatar måndagar. Blir typ arg när jag vaknar och kommer på att det är måndag morgon. Iofs så har jag de senaste veckorna inte reflekterat över vilken dag det varit eftersom jag inte haft något schemalagt i skolan, har mest suttit och gjort en hemuppgift som jag äntligen kunde lämna in idag! Den sista uppgiften för den här terminen. Hoppas det blir två kurser till som får en stjärna bredvid sig. Sånt gillas. Var ett tag sen ^^

Efter att jag lämnat in uppgiften så funderade jag på om jag skulle gå o kolla efter en klipptid. Är fruktansvärt dynglånghårig, ser fan förjävligt ut =P kan inte göra något med det heller. Så jag gick in till Frisör Skvallertorget och frågade efter drop in tid och jag fick sätta mig i stolen direkt, kanon! Har klippt mig där tre gånger nu, dels så är dom trevliga och så har dom bra studentpriser, 190:- för klippning är helt okej tycker jag. Sen blir det ju bra också ^^. Satte mig ner och hon frågade hur jag ville ha det... "Kortare!" sa jag med glimten i ögat, hon fattade. "Ne men kortare överallt fast fortfarande lite längd" sa jag. Och så blev det. Känns bra ovant nu dock. Bra mkt kortare än vad det var innan, och tunnare framför allt! Känns inte som ja har nåt på skallen ^^
Imorrn ska jag fanimej köpa tacos!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0