Jobb

Jobb idag 12-16. Får fortfarande ett litet pirr i magen innan jag åker till jobbet, vet inte riktigt varför. Men när jag väl är där så försvinner det, jag lär mig mer o mer o blir mer o mer säkrare på allt. Är inte helt självständig än, några grejjer som ja fortfarande behöver hjälp med. Men det blir bättre o bättre :) Kom o tänka på det idag. Jag är väldigt glad att ja fick jobbet på Teknikmagasinet. Det passar mig riktigt bra. Idag tyckte jag att ja jobbade för kort tid, ville jobba mer liksom.. Hur ofta känner man så på jobbet? Känns riktigt bra. Kollade även vilken lön ja skulle få för dom dagarna jag jobbat hittills i april och det var faktiskt mer än vad ja trodde, och då har jag bara jobbat varannan helg o sen några enstaka dagar. Blir mer i sommar. Ser fram emot sommarlovet :) Tror de kan bli det bästa på många många år.

Var skönt att jobba idag iaf. Var skönt att få lite annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0