blandade tankar...

En sketen uppgift och en liten komplettering ska lämnas in innan terminen är avklarad.. sen är det tenta-p också, och även omtenta-p, och det är där alla mina tentor ligger ^^. När dom sen är gjorda så kommer jag vara ledig från skolan fram till (iaf vad jag har tänkt) augusti 2011. Ett helt år! Hur fan kommer det kännas? Kommer jag dö av rastlöshet? Tur är väl att jag ska plugga på gamla kurser under året så kommer ju fortfarande ha en del att göra. Hoppas även på att få jobba lite mer till hösten. Första lönen trillade in häromdagen  och det var trevligt, blev lite mer än vad ja trodde. För tillfället känns ekonomin stabil (ingen hyra i juni och juli! =D), kanske kommer ha råd med en iPad trots allt :)

Steam är släppt till Mac! Äntligen kan ja få spela Half Life 2 och Valves andra guldkorn utan att behöva köra windows... Är väl bara en tidsfråga innan CS konverteras också, kommer man ta upp g33k-andet då tro? ^^
Jag är så grymt sugen på att åka till sommarstugan! Utbyggnaden mot vattnet verkar bli jättebra. Vill bara sitta/halvligga i en solstol o höra vattnet slå, mata andungarna med lite havregryn också :)
Måste fan klippa mig... dynglånghårig

Kommentarer
Postat av: T

använd lönen från TM till klippning

2010-05-28 @ 00:04:11
Postat av: Nathalie

CS 4 life eller? ;)

2010-05-28 @ 11:41:59
URL: http://nat0.se
Postat av: Macky

kommer alltid ha en plats i mitt hjärta =P

2010-05-28 @ 11:56:47
URL: http://marol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0