Time goes on

I helgen var det Karateklubben XL på Trappan. Mycket folk, det var najs, nästan lika mycket som det var på Vinterkravallen. Och nu till helgen så är det Vårkravallen! Det tar aldrig slut... Eller jo efter det.. för då är det tenta-p... Som tur har jag "bara" två tentor denna period (en ordinarie och en omtenta), Kompression av ljud och bild samt Transformteori... Har inte pluggat särskilt mycket på nån av dom så det blir att sätta igång nu. Sitter just nu och läser en sammanfattning av kompressionskursen som någon flitig student har knåpat ihop. Usch för att skriva upp en sån men ja tackar ändå för den =)

Spelade även LaserDome med Naffi-gänget innan festen. Jag var Fantomen och ägde =D mohahaha


Idag hade gurra och jag vår presentation av vår Idé i Entreprenörskunskapskursen (najs ord) och vi fick flest röster (vi använde mentometerknappar =D) i kategorin Bästa Idé! Det var riktigt kul, kom lite som en chock hehe. Så vår idé stannar kvar medan hälften av idéerna försvann, fick med johan o mange i vår grupp nu med, samma grupp som vi är i Modelleringsprojektet. Men vi funkar bra ihop så de ska nog gå bra den här gången med.

Kommentarer
Postat av: Johan

aråå kommmer gå dyngbra



säkert

2010-03-03 @ 22:04:09
URL: http://totalmindfuck.se
Postat av: dansv

gytt för er! kan du maila länk till sammanfattningen? är i lgh o har inge internet på datorn här... kort sladd... vill ha så jag kan kolla i skolan imorgon.

2010-03-03 @ 23:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0