tankar...

Va ett tag sen nu... o saken är väl den att ja inte haft något speciellt att dela med mig av. Men lite saker har väl hänt ändå.
Projektet är avklarat! Rapporten är inlämnad och det känns riktigt najs! LaTeX är grymt, ska skriva alla mina rapporter i det framöver. På onsdag ska jag försöka att ta java-tentan... vilket jag borde ha gjort vid det här laget men det har aldrig blivit att jag pluggat nåt till den o därav aldrig lärt mig någe mer. Men jag ger det en chans igen.

Sen har jag ju tänkt att ta ett studieuppehåll efter sommaren. Jag känner att jag behöver ta igen gamla kurser som jag missat och sen har jag inte tillräckligt med högskolepoäng för att bli uppflyttad till fyran. Visst man kan ändå plugga fjärde året men man får ett specialbyggt schema där det blandas med nya och gamla kurser. Sen är gränsen för att få studiebidrag en bit bort.. osäker på om jag kommer klara den.. så därför har jag bestämt att ta ett break, vilket jag ser fram emot. Och därför så måste jag nu söka jobb... men finns det några jobb? De vetefan, känns som man är lite sent ute.. Fast jag vill egentligen inte ha nåt direkt sommarjobb utan det är till hösten och våren som jag vill jobba. Jag har ju ingen hyra under sommaren så då kommer det att gå åt betydligt mindre pengar, då vill jag bara leva. Chilla i folkparken, spela frisbeegolf, grilla... fa-an vad jag längtar!

Nåt mer som jag längtar efter är kärlek... det var längesen nu... Känns så jävla tomt... usch. Vill ha myskvällar, filmkvällar, middagskvällar. Ligga på en filt i parken.. och bara vara. Gå å köpa en glass o sitta i solen, du ligger i min famn... Visst låter det najs? tycker jag med....

Timoteij – Kom

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jamen haffa tag i en tjej då!

Borde inte vara så svårt för dig :P

2010-03-16 @ 19:21:22
Postat av: macky

alla tips är välkomna =) vem jenny är det? ^^

2010-03-17 @ 00:02:28
Postat av: Jenny Y

Från din klass, borde börja skriva med efternamn kanske...? :P

2010-03-17 @ 06:55:33
Postat av: sanna

mysmacke ! :) håller med jenny ;)

2010-03-19 @ 18:16:03
URL: http://susannamarias.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Se där, en till som inte orkar studier just nu. Hittar du ett jobb så kan du ju hojta till, för jag söker intentivt efter det just nu också...



..och du lär ju garanterat ha sjukt mycket tid i sommar för att leta efter en tjej ;)

2010-03-21 @ 15:22:14
URL: http://nattalind.blogspot.com/
Postat av: Macky

hehe a i sommar det blir jävligt najs =D

2010-03-22 @ 00:48:53
URL: http://marol.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bara att blinka lite med dina blå och smila lite så fångar du nog någon ;)

2010-03-22 @ 23:59:14
URL: http://jannaha.blogg.se/
Postat av: sarah

Åh, det där lät nästan för mysigt för att vara sant att det kom från en kille! Flytta tillbaka till kga o bjud ut mig på en dejt för fasiken ;)

2010-04-23 @ 00:03:47
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0