Arbetsintervju

Jag har varit på min första arbetsintervju =) Ja har sökt på lite olika ställen och där bl.a på Teknikmagasinet. Så i början av veckan ringde de till mig och ville träffa mig. Var där igår och pratade med rekryteringsansvarig och även chefen för affären som finns i Spiralen. Snackade om tamefan allt! Ja drog mitt livs historia typ. Berätta om vart ja kom ifrån och vad jag gjort fram tills nu, sen lite om mina starka och svaga sidor. Sen fick jag även försöka sälja min iPhone till henne,  jag tror allt hon blev sugen =) Det verkade som de gillade mig. Chefen hade inga frågor till mig när intervjun var slut utan han var nöjd. Så jag hoppas att det blir nåt. Ska ange mina referenser o sen kanske det blir en provanställning. Jag kanske har ett jobb till sommaren/hösten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0