vadå hurtigt!

Igår var det måndag, och då började jag träna igen... haft ett uppehåll på över tre veckor.. inte bra, jobbigt att komma tillbaka. Men det var riktigt skönt. Det känns idag =) Inte nog med ett lagomt tungt pass igår, idag så blev det först en joggingtur på ca 4km på förmiddagen, det är typ vad jag orkar med för tillfället ^^ kom hem igen vid 10.40 typ. Sen vid 11.20 blev det en cykelutflykt till Åby som ligger en mil utanför stan. Det blev sol och bad där borta, fast minus bad för mig. Jag fegade ur. Jag hade med mitt nyinköpta sportarmband till mobilen och appen Runmeter förde statistik på vår resa. Det var ganska jobbigt, med tanke på att vi sprungit på förmiddagen också. Kommer nog kännas i låren imorgon! Totalt blev cykelresan 2.5mil, så långt har jag aldrig cyklat på en dag :)


Kommentarer
Postat av: Johan

duktig bubbe!



haha tog ett bra tag innan jag såg att det var johannes :O



2010-06-22 @ 20:18:06
URL: http://totalmindfuck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0