soon

Blev en sväng ut till Ingelsta idag, var bra för jag behövde köpa glas =P De enda glas jag har är Coca Cola-glas och det passar inte för alla tillfällen. Så nu har jag vanliga glas och även några vinglas, najs =) Hittade även en portabel grill som vi ska testa. Riktigt smidigt, var bara att fälla ihop så blev den några centimeter tjock, fick med en liten väska också. Får hoppas att det går bra att grilla med den också ^^ ska testas snarast!
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 19... WWDC för faaaan! Hela världen sitter nu och väntar på att få höra vad Mr Jobs har för nåt nytt åt oss. Ge mig releasedatum för iPad i sverige och iPhone OS 4 så är jag ganska nöjd. Sen alla andra rykten om nya Mac Pros, Mac Mini, Cinemaskärmar, webbaserad iTunes osv osv. Visst najs men det är inget som jag funderar på att köpa. Och just ja. En ny iPhone ska tydligen visas upp också =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0