nu är de slut

Igår gjorde jag min sista tenta för läsåret, vilket var en omtenta =P Så nu har jag officiellt sommarlov! Inget mer skola att göra. Nu kommer jag vara ledig dynglänge och sen jobba lite då och då. Känns fan bra! Efter tentan igår så blev det lite fest, typ fira att det är sommarlov. Blev nog rekord i hållplatser under en kväll. Hela tre olika ställen var vi på, men aldrig ute =P Gick mot Otten ganska sent och kön var såklart dyynglång! Vi kände att vi orkade fan inte stå i den kön.. så vi gick hem till mange en sväng. Sen var vi väl där i någon timme, sen gick vi till DK där kvällen avslutades med chill :)
Och idag har jag jobbat. Skulle ha börjat 13 och sluta 20 men ja fick sms 08.21 där bossen frågade om ja kunde börja 10 istället.. Var inte sugen alls först men sen tänkte jag att jo vafan ska ta alla tillfällen jag får att jobba. Sen hade han inte räknat med att vi blev tre stycken i butiken =P Så det blev bara att jag jobbade till 17. Men det kändes precis lagom. Det är najs ute i Ingelsta. Ska jobba imorrn och på söndag med, 4-timmarspass äger på helger, går relativt fort och det är bra betalt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0