iPhone 4 !!!

Trodde jag att jag skulle få tag i idag... Det började med att vara sådär lagomt taggad för att ställa mig i kön. Var lite väl optimistisk och trodde att det räckte att gå dit lite drygt en timme innan de öppnade... När jag kom fram så var det ca 30-35 pers som ståd utanför Domino och köade! Han som stod längst fram hade kommit dit vid 04.20 =P Men ja ställde mig i hopp om att det skulle gå undan... Men det gick ganska trögt och jag kunde bara köa en timme för sen var ja tvungen att dra till jobbet... När klockan började bli för mycket så var det typ 7 pers före mig i kön, och då var jag tvungen att kliva ur kön... Det sög!! Sen under jobbet så gick jag in i teliabutiken bredvid och hörde om de hade några kvar.. dyngslut, hade fått in ca 25st. Så det blev till att beställa en, så det är väl några veckors väntan för det är nog ett gäng som beställde på nätet i natt också. Men jaja det är egentligen ingen panik... Men det vore najs att ha en redan nu =) Jävligt dyr dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0