två kvar...

Imorrn är det dags för tenta nr två detta omtenta-p och det är den som jag har lagt ner mest tid på, eller rättare sagt all tid på än så länge. Hoppas att det ska gå bra, segt när man inte har några bonus poäng, det gör stoor skillnad om man har 6 bonuspoäng att lägga på tentan, brukar avgöra om det blir 3a eller U för mig ^^ När den är avklarad så är det Statistik på fredan, sen, sen!! är de slut!
Mysig middag igår också, de va trevligt =) Såg även A Beautiful Mind. Grymt bra film! Inte sett den förut... Men man blev nästan lite skraj att man kanske blir helt schizo av att hålla på med för mycket matte o problem o skit =P iofs så hade han lite mer att stå i än vad man själv gör så ja tror de är lugnt.
Slipade lite på bloggutseendet med som en break från "allt" pluggande, nya färger på länkarna och en header =D får tacka en nära vän för designen av nya headern, tack tack =D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Utan dem skulle jag inte klara mig :P

2010-01-12 @ 12:34:49
URL: http://laynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0