omtenta-p

tentapluggar hela dagarna nu, det är lite segt. Siktar på Analys 3 först o främst, sen gör ja väl databastentan också, pluggar i mån om tid till den.. När dom sen är gjorde är det några dagar till Statistiken.. lika bra att försöka på den igen då ja inte har nånting annat då. Ja o sen börjar ju vårterminen! Men det är allt annat än vår ute... helt sjuuukt vad kallt det har varit senaste dagarna... o då har man ju långt ifrån kallast i landet. Var ju -40 där uppe nånstans inatt. Fy faen då går man inte ut om man verkligen måste.

Gick o hämtade min senaste beställning på Gott om Mål förut. Left 4 Dead 2! Blir najs att lira med polarna sen när omtenta-p är över.




Folk börjar komma tillbaka från sina jullov nu, hör folk i korridoren o så. Men ja tänkte att ja skulle testa linan nu innan alla kommer tillbaka och jag blev helt klart överraskad. Vi sitter på en 100Mbit lina här på Dalkarlen, alltså teoretiskt sätt kan man komma upp i 100Mbit, men man gör det aldrig praktiskt, men ja va fan bra nära ^^






Tillbaka till flervariabelsanalysen nu!
puss

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaam :)

2010-01-10 @ 19:33:48
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Johan

Ungefär samma här med hastigheten, men jag stör mig lite på att det ska vara så asymmetriskt. Man borde komma upp åtminstone 40-50 upp tycker jag.

2010-01-16 @ 19:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0