iPad

Igår visade Apple upp sin nya pryl: iPad! En typ av tablet-device som är tänkt att fungera som något mellan mobil och laptop. Det du kan göra på den är surfa, se på foton, spela musik, maila, spela spel.. typ. Sen kan man köpa till iWork (Office-paketet till Mac) som gör att man kan skapa dokument och presentationer direkt på den.

Tyvärr så ser jag inte riktigt hur stor användning jag skulle ha av den här då jag redan har en iPhone som använder sig av samma teknik, enda skillnaden är att det är en större skärm... i princip... Men mitt vill-ha-begär stiger sakta men säkert och det slutar nog i slutändan med att jag har en sån här också =P


Apple kan design!



Smal som få!



Kommer om två månader

Kommentarer
Postat av: offe

ser riktigt cool ut. Om jag hade haft råd skulle jag köpa en sån, sätta upp på väggen, koppla till ljudanläggningen sen ha fest. Coolt att styra musiken till festen på en touchscreen hängandes på väggen!

2010-01-29 @ 02:26:19
Postat av: macky

Ja grym ide =D så ska jag göra ;)

2010-01-29 @ 15:29:25
URL: http://marol.blogg.se/
Postat av: Lahti

Jag skulle vilja ha en korsning mellan Ipad och Courier :) skulle bli fet

2010-02-01 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0