100104

Jag har verkligen vänt på dygnet under de senaste dagarna.. lägger mig efter 03 på nätterna o går upp vid 11... inte bra! Som inatt t.ex, tror ja somnade vid 05 eller nåt.. Envist så skulle ja se på Shawshank Redemption (Nyckeln till frihet), började kolla vid 02 kanske eller nåt, var ju bombsäker på att ja skulle somna... som jag 99.9% av gångerna gör när ja lägger mig och ser på film. Tror att jag kanske har sett klart på 3 filmer sammanlagt när jag lagt mig. Och en av dom gångerna var nu! Helt sjukt! 2h 20min lång var den o jag var klarvaken. Blev nästan lite irriterad när jag var pigg och filmen var slut ^^ Övervägde att dygna då men ja slocknade till slut. Fick mina 5 timmars sömn för ja hade ställt klockan på 10. Men nu är de slut på sena nätter och långa sovmorgnar. Snart dags för omtenta-p, har några tentor som ska göras, dags att börja nu med det.
Kommer vara grymt ovant att börja skriva datumet med 10.. har ju varit 0X bra länge nu.
BLÖ att ITNs server är nere hela veckan, kommer inte åt Olofs lösningsförslag till tentan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0