Veckans WTF!

Jag, johan, gurra och mange var på väg till Hemköp för att kika på veckans erbjudanden när det plötsligt kommer fram en snubbe (fransman, italienare va fan vet jag) och ska ta kort rakt framför näsan på mig. Ja tänkte ju att han ska ta på något bakom mig så ja går åt sidan... men det gör han med! Och ja väjer ytterligare en gång men han ska tydligen ta kort på mig. Och ja håller handen för och säger NO, men han ger sig inte, han lyckas då ta ett kort på mig o ja hettar till lite och är nära på att slå kameran ur handen på honom men missar som tur var. Sen ska han ta kort på oss alla men alla undviker o vi lyckas ta oss förbi, fast johan står o snackar lite med han o till slut så går han iväg... Jag blir grymt irriterad när folk beter sig sådär respektlöst o bara tror man kan gör hur som helst, då tänder Macky till. Fast han hade ju inte alla hästar på vinden konstaterade vi sen. Men det blev ett roligt samtalsämne hela vägen hem sen =)

Kommentarer
Postat av: Johan

total mindfuck, som man brukar säga!

2010-02-01 @ 19:14:51
URL: http://totalmindfuck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0