Hem till skogarna för julfirande

Då var julen här igen! Tycker det inte var så längesen det var jul. Känns kortare än ett helt år iaf. Åkte hem med brorsan och tur var väl det för inte hade jag velat fira julafton på tåget. Verkade inte som något tåg fungerade, vagnar hade gått sönder och stod stilla på spåren och massvis var inställda. Nej tack! Åkte hem den 23e och stannade till juldagen. Julafton firades hos Moster vilket har blivit som en liten tradition nu, vilket är väldigt mysigt. Stort och rymligt har de så alla får plats =) Det blev julmat och "julklappsleksspelande". Öppnade starkt med paket på första varvet... men det slutade i mindre katastrof, när spelet var slut så hade jag gått från att ha handvärmare och champagneglas till att sluta med ett tårtfat... vilket ifs är bra att ha men inget som jag har direkt nytta av just nu =P hade velat haft champagneglasen! Men men de fick min 15-åriga kusin =P det ska börjas i tid som jag inte brukar säga ^^

Det blev en ganska tidig julafton, firandet var över vid 22-tiden och det var dags att bege sig hemåt.

Och idag juldan så var det mest chill, fika med brorsan och sen middag hemma, sen vid 19-tiden blev det hemfärd till Östergötland igen.

Kort visit hemma men det var skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0