thoughts

Försöker plugga... mer o mer kommer tillbaka till minnet, det som så länge varit tömt. Tur det är 11 dagar kvar till just den här tentan.. Men måste ändå öka takten!
Och nästa vecka börjar Nolle-P! Asnajs! Även om ja inte ska vara fadder i år så blir det skoj. Kul med nytt folk och roliga fester, ska väl försöka gå på det mesta, så länge det inte krockar med plugg, tentor och jobb. Har nu jobbat sex helger i rad, blir den sjunde imorgon, sen ytterligare två nästkommande, sen är det tillbaka till de vanliga schemat =P
Nästa helg kommer mamma o pappa på besök, lite av en tradition i slutet av augusti då Augustifesten är här i nkpg. Blir nog o käka på nån restaurang på kvällen, blir najs. Ska ju jobba då men bara några timmar på eftermiddagen (12-16) så de e lugnt. Ska dumpa av lite saker som de ska få ta med hem igen. Mitt gamla skrivbord som egentligen är ett matbord, vill ja inte längre ha här i hallen. Inget förråd här längre så fick ta upp det hit, men hade inte så mkt där nere så det går bra ändå.
Och jag väntar på min iPhone... Ja gjorde en liten tabbe och la upp min nuvarande på blocket. Det ringde första timmen och ja tänkte inte riktigt på att det kunde gå så snabbt, för ja kan inte sälja den nu för ja har ju inte ens fått reda på när min nya kommer =P Blev lite pinsamt när ja fick säga att ja inte kunde sälja den riktigt än ^^ Så ja tog bort annonsen igen =P Man kunde tydligen lägga upp den inom 20 dagar igen så då kanske det blir mer lagom. Nu vet jag iaf att det fanns intresse för priset jag satte, kanske går att få ännu mer för den.. hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0