läskigt hur fort livet kan förändras...

Ibland får man sig en tankställare... Man tar allt för mycket för givet... I morgon kan det vara helt annorlunda..
Mormor mår inge bra. Det är nog första gången jag sagt det. Jag kan inte minnas någon annan gång när hon har mått dåligt. Har alltid varit den pigga medlemmen i släkten som nu på senare iår skaffat pojkvän o grejjer, 73 års ålder ska tilläggas, det är bra jobbat. Jag träffade dom för någon dryg månad sen och de såg ut som världens lyckligaste, aldrig sett Mormor så glad faktiskt. Det märktes att hon är lycklig.
Sen bara boom! Från ingenstans så förändras allting. Ligger nu och får massa behandlingar och blir svagare o svagare. Hoppas hon är tillräckligt stark för att ta sig igenom det. Skickade ett sms förut och tackade för pengen hon skickade som hon inte hade behövt och peppade henne att de här fixar hon :) Tur att hon har Stickan vid sin sida nu iaf som kan ta hand om henne.
Tänker på dig varje dag, de här fixar du :)
<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Förstår precis vad du går igenom. Samma sak för mig :/ inge kul!

2010-08-23 @ 22:02:26
Postat av: Madde

Min mormor har alltid varit pigg. Så ramlade hon och bröt båda handlederna och allt bara rasade. Men det var två år sen nu. Klart att hon inte är samma pigga människa och går på massor med mediciner. Men hon är bättre än för två år sen när vi inte trodde hon skulle finnas kvar ett halvår senare. Så det går nog bra ska du se =)

2010-08-23 @ 22:12:03
Postat av: Agnetha

Med vilka omtänksamma ord du beskriver dina känslor för mormor, som jag redan vet är du en underbar, känslosam son, vi hoppas tillsammans att hon fixar detta,, kramar mor

2010-08-24 @ 13:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0