jobba

har jag gjort några helger nu... och när ja tittade tillbaka i kalendern så har jag jobbat hela 5 helger i rad, och ska jobba nu i helgen med, vilket blir då sjätte i rad... o inte nog med det så blir det ytterligare tre helger framöver. Så jag kommer jobba hela nio helger i rad :P stört ^^, har även blivit några vardagar här o där. Har nu jobbat i alla butiker i Linköping och Norrköping, vilket är fem olika. Blir lite lurigt att komma ihåg vart alla saker ligger i butiken. Nu till helgen blir det sista helgen i Ikanobutiken, iaf vad jag vet nu. Rätt kul där ute, bra mycket folk. Bra att få känna på lite rush för vad som komma skall.. julhandeln =S

Kommentarer
Postat av: Nathalie

har du vidareanställningen eller har du fått fast? :D vad ska du göra i höst då... bara jobba, jobba, jobba eller? :/

2010-08-05 @ 18:29:17
URL: http://nat0.se
Postat av: Macky

jag har en deltidsanställning i Hageby. Jag ska kombinera jobb och plugg hade jag tänkt

2010-08-05 @ 18:38:12
URL: http://marol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0