Provjobb

Så var 8 timmar på Teknikmagasinet avklarat =D Det var riktigt kul och chefen tyckte att jag jobbade på riktigt bra. Om det var något jag kunde jobba lite på så var det att ta kontakt med kunden snabbare, vilket man såklart kommer in i. Sålde luftgevär, rubiks-kubar, iPhonefodral o massa andra grejjer =P Det tog ett tag innan jag vänjde mig vid kassasystemet då det var helt annorlunda jämfört med Coop som jag varit van vid. Men man vänjer sig vid allt till slut och i slutet av dagen så klarade jag av att ta betalt av kunder med både kort och kontant utan någon handledning, vilket kändes bra bara efter några timmar =) Så nu är det bara o vänta till nästa vecka då det ska tas beslut om vem/vilka som ska anställas... please let it be me!

Please leave a comment :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller tummarna :)

2010-04-07 @ 19:39:47
Postat av: Jenny Y

Kul att det gick bra!

Hoppas att du får jobbet :)

Glöm inte att ge dig själv en klapp på axeln efter varje lyckad kundkontakt ;P

2010-04-07 @ 19:46:37
Postat av: Johan

klart de blir du, duktig bubbe :D

2010-04-07 @ 19:47:47
URL: http://totalmindfuck.se
Postat av: Hanna

Hoppas det går bra för dig ;)

2010-04-07 @ 22:37:44
URL: http://jannaha.blogg.se/
Postat av: Macky

Tack så mycket! Lite jobbigt att behöva vänta på besked en vecka nu men det ör väl bara att hålla ut :)

2010-04-07 @ 22:50:56
URL: http://marol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0