Helg!

Har pluggat hela veckan till MoStentan.. så sjukt otaggad på den... Men har haft gott om tid att plugga till en omtenta för en gångs skull... Har jag varit jätteeffektiv? Kan alltid bli bättre brukar jag säga. Men iaf igår så tog jag påsklov för en dag och pluggade inte utan chillade. Gick och gymmade, så jävla skönt var det. Fin träningsvärk idag, Gilla! Sen var tänkt att vi skulle ha en chillkväll vi grabbar med några pilsner... men så blev inte riktigt fallet utan de blev bara jag och Gurra och sen hörde vi av fler o fler folk att de skulle till Karateklubben på Trappan (öppet för alla och kostar 120:- :S) och jag blev jävligt sugen. Eller ja va sugen redan innan man hade typ ställt in mig på att inte gå ut. Men blev till slut övertalad ^^. Och jag ångrar det inte för det blev en riktigt kul kväll. Bra musik, härligt folk och massa folk som man inte kände igen. Kände fan inte en jävel så det var riktigt kul att se så mycket annat folk.

Söndagen blev en minst sagt ineffektiv historia. Har inte gjort något vettigt. Har läst lite i Teknikmagasinetkatalogen, måste kunna hitta lite i den till på onsdag :). Sen vid 13-tiden så fick jag ett samtal från nåt mobilnummer jag inte hade inlagt. Då var det Mormor =) Hon och hennes pojkvän var i Norrköping och ville ta en fika. Var mycket trevligt. Kul att få se Mormor, var senast i somras vi sågs. Och hennes nya kille "Stickan" är riktigt skön. De passar kanon ihop. Man kan tydligen hitta kärleken vid 72 års ålder, vilket känns tryggt =P Det fick mig att känna att livet har fanimej bara börjat :)
Smått kär i Edward Mayas nya låt. Liknar Steroe Love rätt mycket och det är ett sånt härligt flow i den. åååh <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0