Good news

Fick samtal igår av Erik, chefen på Teknikmagasinet i Spiralen. Han tackade ännu en gång för provdagen och sa att det finns en tjänst öppen om jag vill ha den. Det blir då i den nyöppnade affären i Nya Hageby Köpcentrum =D Jag sa självklart ja och han blev nöjd över det. Sen så skulle Kalle höra av sig senare under dagen, alltså chefen för den i Hageby. Så jag ska redan dit imorgon för att bli inskolad i kassasystemet, antar att det är samma som det var i Spiralen så ja kan ju redan lite :) Själva öppningen av köpcentret är nästa vecka så då ville han att jag också skulle vara där några dagar... Det blir dock lite svårare då jag fortfarande har saker varje dag på schemet. Men ska se om det kanske var en dag som ja skulle kunna vara där iaf. Fan najs att komma igång redan nu ändå. Känns väldigt skönt nu att jag fått ett jobb. Om jag inte hade fått något så vet jag inte hur det hade blivit faktiskt... Vill inte riktigt tänka på det. Men det behöver ja ju inte nu! Hoppas på bra personalrabatter mohahaha!

Comment please!

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis igen Markus! Vi är glada äver att kunna ha kvar dig på mentalsjukhuset (korren)! ;D

2010-04-13 @ 18:37:50
Postat av: Macky

tack det värmer verkligen =D

2010-04-13 @ 18:41:24
URL: http://marol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0