snabbast ever!??!

Seriöst den här veckan sprang iväg... Helt sjuukt att det är fredag imorrn! Tyckte de va igår som ja fick klagomål om att ja tyckte det skulle bli skönt med en ny vecka =P Men de va i söndags. Känns inte som man hinner med nåt under vardagarna...

Mindre än en månad kvar till julafton med... Då ska man hem hem o umgås med familjen! Det kommer bli mysigt! JULMAT!!! Fy faen va gött de ska bli =P Hoppas man får nån fin klapp också =D Är bara hemma några dagar, kanske typ 24-27 dec eller nåt sånt sen tillbaka för nyår ska firas i Norrköping! Kommer nog bli grymt, hoppas vi blir många som är här då =)

Är lite smått beroende av Dragon Age: Origins nu med, grymt bra spel =D

Sen har ja fastnat för den här låten som söta ellie skickade till mig =)
Owl City – Fireflies

Och imorgon är de ROCKFESTEN!!!! Fan de kommer bli najs! Finfin förfest blev de också!


Kommentarer
Postat av: ellie

Ja, jag är rätt beroendeframkallande.. eller låten är det menade jag, hehe ;)

2009-11-26 @ 22:26:37
URL: http://elllllie.blogspot.com/
Postat av: sarah

fastnade med för den låten flörsta gången jag hörde den så nu går den på repeat hela tiden ;)

2009-12-08 @ 19:22:31
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Markus

aa den e grym =)

2009-12-09 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0