översovning!

Idag var det dags för kontrollskrivning i linjären kl 8.00.... Markus låg fortfarande i sängen kl 08.02!!! Markus flööög upp ur sängen och var på väg till skolan kl 08.05. Men man blir ändå inte insläppt förrän 08.30 om man kommer senare än vanliga insläppet... så de va rätt onödigt att jag stressade, fick stå och stampa utanför dörren i 20min och missade ju frukosten...
Men till slut blev man insläppt och jag skrev duggan på ca 1h 15min (man har 2h på sig)  och det kändes grymt bra, aldrig gjort så bra på en dugga tror ja, kan fan få full pott, men man vet aldrig, men kontrollräknade det mesta och de kändes stabilt! Hoppas hoppas!

Och ikväll kl 17 är det Naffis höstmöte, sitter nu och förbereder dagordningen, de ska nog gå bra, ja ska ju bara sitta fint o skriva =P Kommer väl kanske missa basketen idag med då.... blir tredje veckan i rad isåfall, lite dåligt!

bjuder på en syskonbild ^^
bröderna olsson =)

Kommentarer
Postat av: josefin

Hoppas duggan gick så bra som det kändes!=) Håller tummarna!

2009-11-18 @ 13:31:32
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Macky

tack, de kändes grymt bra iaf =)

2009-11-18 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0