klant igen

Fick mitt Dragon Age idag!! Wohoooo! Har ju iofs redan spelat 8-10h men ja kände att ja ville köpa det för att få tillgång till allt nerladdningsbart material o så... Så ja slog på stort o formaterade om om hela windowspartionen så de skulle bli nytt o fräscht, hade så mycket skit o inget som behövde vara kvar typ... Men ville ju såklart spara mitt save i spelet så ja slapp börja om, så jag kopierade över det till min externa hårddisk... trodde jag!!! Det gjorde jag tydligen inte för det finns inte där!!! Det enda ja behövde spara från windows kom inte med, och spelet var ju anledningen till att ja formaterade från första början =P Men men får väl börja om och ska vara en annan ras, blir nog lite annorlunda iaf =) Blir en Rouge ^^





Fick även lite bilder från min kära mor idag från sommarstugan som ja tänkte att nån ville se! Själv har ja inte varit där än :'( Vilket är förjävligt! Har aldrig fått ett bra tillfälle att kunna åka dit... Det är ju ganska långt bort, de ligger i Hua Hin :) Bra sugen på golfbanan som ligger bara några kilometer därifrån. Här kommer lite bilder på de =)










JAG VILL DIT!!!!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Argh! Inte ska du spela som smink??

2009-11-25 @ 21:01:31
URL: http://motownjunk.blogg.se/
Postat av: macky

fan... : Rogue =D

2009-11-25 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0