bakislördag

Rockfesten igår var riktigt skoj, eller ja just själva tiden på trappan var väl som vanligt, men förfesten var desto roligare! Först fördrink i korridoren under mig, blev musik + Beerpong, sköjj. Sen gick vi vidare till Simones korridor där det senare blev ölspel! Fick känslan av att det var många mot mig ett tag, men ja kan ju ha fel =P

Sen vidare till trappan där två band spelade, minns inte vad något av dom hette o hörde knappt nån låt :P Var kvar till stängning dvs 03 och gick konstigt nog INTE till mcdonalds efteråt, var bra trött. Kom hem o snackade om livet o allt däromkring med min snälla granne som gjorde mig sällskap ända till 05 :P Sen somnade jag.. och sov.... länge... vaknade 15.10!

Så idag har det inte varit en särskilt effektiv dag.. eller jo ja gick upp 2 levels i Dragon Age :) Gryyymt spel! Är tillbaka där ja slutade med min förra gubbe. Hittade också Shale som har joinat mitt party, får se om han är nåt att ha

Har kollat på Idol med i efterhand. Erik var sååå grym! Han kommer vinna hela skiten, fast ja håller ändå på Tove fortfarande. Men min förutsägning failade iochmed att Mariette åkte hem, så hade ju inte drömmen varit =P
Så i fortsättningen kommer de vara Calle => Tove => Erik, tyvärr..

Nu sitter ja o kollar på Söderling streamat från bet365 i en ruta på storleken 200x200 pixlar, upphetsande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0