hem hemma

Spenderar nu en del av jullovet hemma i Karlskoga. Har varit här i 3 dagar nu o de känns skönt!  Imorrn kommer även storebrorsan hit så då är hela familjen samlad =).

Igår var jag o mamma o min kusin in till Marieberg i Örebro och handlade julklappar. Hela marieberg är ombyggt och det var första gången jag var där sen de byggdes om, och det var riktigt tjusigt! Kände inte alls igen mig, 5/5 toasters!
Träffade sandra en sväng igår med, saknat dig!!! Har mycket att snacka om =) Vi ska jaga dator till henne imorrn med =) Blir skoj!

Ska även träffa Offe o Holmberg imörrn! grymt längesen, typ ett halvår sen, ska bli riktigt najs!

Om två dagar är det Julafton! O jävlar anamma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0