GOTT NYTT ÅR!!!

Det är iofs inte 2010 än men tror INTE jag kommer sitta o blogga då så ja gör det nu istället ^^
Gott nytt år alla! Det har varit ett händelserikt år! Höjdpunkten var nog Barcelona med grabbarna i slutet av Juli

Jag flyyyger =D

Lite saker som hänt under 2009:
  • Köpte mig en iPhone 3GS och mitt liv blev aldrig sig likt igen! Kan inte leva utan den nu
  • Varit insnöad på Idol-Tove ända sen hennes första audition, men det har lagt sig nu
  • Fixade gardiner till lägenheten efter två år utan. I ärlighetens namn var det päronen som satte upp dom =)
  • Har lärt mig att steka pannkakor
  • Har fyllt 22 år
  • Blev spontankysst på Hugo, kom bara fram o "vill du ha en kyss", årets mest oförutsägbara händelse ^^
  • Var fadder och välkomnade de nya MT-studenterna!

Vet inte om så mycket mer har hänt under mitt år... började tredje året på MT, har gått halvvägs nu =D har gått brutalt fort! Även om året inte har varit så väldans innehållsrikt så har det ändå varit ett riktigt bra år. Det är tack vare mina nära och kära, utan er hade jag haft ett förjävla trist år! Tack pelle, mange, johan, gurra och danne för en awesome vecka i Barcelona!
Tack mamma o pappa för att ni alltid finns där för mig!

Kommentarer
Postat av: Johan

gott nytt åååååååår!

2009-12-31 @ 15:09:34
URL: http://totalmindfuck.se
Postat av: P4

Idoltove är het som fan :O

2010-01-28 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0