Filip & Fredrik in da House!!!

Woho sveriges skönaste duo kom till Norrköping för att signera/promota sin nya roman! Vi var självklart på plats för att få se våra idoler =P. Mange, Johan och Gurra köpte sig även ett exemplar av boken. Ja kanske ångrade mig lite såhär i efterhand... men men.




Precis lika sköna IRL som på TV =)


Åkte iväg och tog svinsprutan igår med... Gick ju bra, var riktigt smidigt, behövde inte vänta någonting, sjävla besöket på sjukhuset tog säkert typ 10min =P Hade lite ont i armen igår men de var inte så farligt. Men idag när ja vaknade så hade jag mer ont i armen, var lite jobbigt, sen har ja varit ganska energilös idag... Men ja hoppas att de inte blir värre än så här, hoppas de vänder imorgon, för ja orkar inte vara seg nu.

Fick även en tandläkartid imorgon.. (jag glömde helt bort den i tisdags men de var snälla och bytte tid gratis) och ja hade någon slags rabatt för att ja inte hade varit där sen i januari, kanske nåt studentskit, har ingen koll... Så det kostade "bara" 295:- för undersökningen, det skulle kosta 395:- om ja avbokadeden =P så vafan ja går väl dit då ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0