juletider

Då har julafton varit o grejjer! Har fått många fina klappar =D Massa kläder, en fin juicepress, ett presentkort, pengar, riktigt nöjd är jag!
Juldagskvällen spenderades på Statt! Det var riktigt kul att träffa alla gamla vänner, vissa som man inte sett på flera år. Det är det som är det roliga att komma hem såhär på högtider, träffa massa gamla vänner som man nästan ibland har glömt att man har :p då blir man påmind av att det är ändå ganska gött här hemma trots allt... det blir lätt att man tycker att det mesta som har med Karlskoga att göra är blöö, men så är faktiskt inte fallet...
har tagit lite bilder under dagarna med:
Vardagsrummet hos mor o far. Mys
Kök
Jag och mina bröder =D Men vem av dom är jag???
Och här är vi vuxna ^^
Utbyggnaden i stugan har kommit lite längre också =)
Det får räcka för den här gången, kommentera gärna :)

Kommentarer
Postat av: ellie

Mysigt ni ser ut att ha det! Jag gissar på bebisen till höger, är det rätt?

2009-12-27 @ 13:21:00
URL: http://elllllie.blogspot.com/
Postat av: Macky

hehe japp du har rätt =D

2009-12-27 @ 13:43:28
URL: http://marol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0