allmänt sweet!

Igår kom min nya mus som jag beställt! Magic Mouse! Mycket läcker! Hela ovansidan är en knapp med multi-touch över hela ytan, scrollar bara genom att dra fingret över ytan som ja vill. Grymt nördigt o härligt!
Sweeeet!
Gjorde även sista laborationen i MoS idag! Fa-an vad gött att vara klar med alla laborationer.. Slippa tänka på dom någe mer. Måste bara fixa rapporten som inte blev helt godkänd, de fixas under morgondagen. Ska även fixa till de sista på databasprojektet så det blir klart så man kan börja tentaplugga till tentorna. Tre stycken skall göras denna period, BoB, MoS och Linjär Algebra. Så nu blir det lugna helger för Macky fram till jul!
Tog mig även till att åka o vaccinera mig mot svininfluensan idag. Kände att de är väl lika bra att göra de, funderade först om man skulle skita i det men... Man ska väl hjälpa till att stoppa en epidemi ^^ Sticker lite smått i armen nu... Hoppas jag inte blir allt för risig bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0