Torsdag 13 september

Grattis Emma! Äntligen är du 18 år, efterlängtat ;) hoppas du hade en kanondag! Kommer göra stan osäker i helgen säkert, ujujuj =P Och imorgon så åker jag hem till Karlskoga för första gången på 5 veckor, aldrig varit borta så länge hehe! Har heller aldrig varit borta så länge ifrån Sandra... Ska bli så skönt att få vara med dig igen =) har verkligen saknat dig... tro inte att jag har glömt dig bara för att ja bor här borta nu.. kommer aldrig göra det... och det vet du!
Men fan vad veckorna går fort... den här veckan vet ja inte vart den tog vägen.... skolan rullar på.. men programmeringen är jobbig... har inte riktigt fattat hur det fungerar än.. det är ganska raskt tempo.. får hoppas man hänger med bara....

Fan kan min iPod komma nu =P

och vem fan kallar mig för it nörd!!!

Kommentarer
Postat av: Huong

HAHAHAH är du inte det då? ;]

2007-09-15 @ 18:55:27
URL: http://huonglee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0