Måndag 8 oktober

Wooops det här var inte igår.... dåligt markus, men men man har väl annat för sig... Är i skolan till 18-19 på kvällarna... Planerar ju så dåligt... vi hade liksom 5-6 veckor på oss att skriva den där synopsin, ändå så är det fan att man sitter sista dagen och inte är klar... varför kan man inte ha lite självdisciplin?? är så jävla dålig på att tvinga mig till att göra saker, det går bara inte. Vilket jag måste ändra på om ja ska slippa behöva stressa med allt... Matte och programmeringstentorna närmar sig med raska steg... får se hur mitt humör kommer vara efter den 15:e :P hoppas verkligen att matten kommer gå bra, blir riktigt glad om ja klarar den =) ska ja va ärlig så känns det som att ja iaf har en rimlig chans, är inte 100% säker på  att ja kommer klara det... men kanske till 70% :P men det får ja väl fan för för att ja sa nu :P Programmeringen kommer bli desto svårare, har inte riktigt kopplat det än... är måånga som inte klarar den första gången... men jag ska göra ett tappert försök iaf, men ja prioriterar matten först faktiskt, världen går inte under om ja inte skulle klara programmeringen, visst det skulle vara jävligt gött o klara den men ja tror inte ja kommer göra det som ja känner det nu, finns ju folk som har kvar tentor från ettan när de går i t.ex trean, men så långt ska inte ja gå hehe, har ja inte tänkt iaf :P Men som sagt matten kommer först sen gör ja så gott ja kan på programmeringen. =)

Ja va ska man säga. I miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0