Lördag 17 november

Skönt med helg, fick sova ut lite.. var lagom trött i fredas.. fick nämligen tvättid på fredagsmorgonen.. 01-07!!! Nån fikus snodde min tvättid på tordagskvällen 22-01.. var ju lite tungt då, blev klar runt 04 på fredag morgon, sen började jag 08.15 så det vart lite segt den dan =P men det vart en bra dag iaf, var och kollade på Saw 4 på kvällen med Johan, den var nog den råaste Sawfilmen hittills fast kanske inte den bästa... Men det kommer ju komma fler det är ja övertygad om, det kan inte ta slut där så... det som är grymt med dom filmerna är att de håller ihop som en enda lång story, alla delar har nåt med de andra att göra, vilket gör att man ibland blir grymt förvirrad, som ja blev nu efter fyran, vart väldigt mycket att hålla reda på.. men bra det var den, kan ge den 7/10 (inte imdb skalan =P) i betyg typ..

var o tränade idag med, var skönt! Skönt att komma igång igen.. är så jobbigt att bara gå och träna lite då och då, då blir man aldrig peppad att gå dit... men om man börjar gå flera ggr i veckan så blir man rätt fort beroende =) gött de!

Har tänkt lite... och jag har kommit fram till att jag har egentligen inga problem... liksom vad skulle kunna vara dåligt?
1.Pluggar till civilingenjör, fick en chans att skaffa mig en riktigt bra utbildning som ja förhoppnings får hjälp av när ja ska jobba...så det hänger ju bara på mig hur duktig jag vill bli liksom... ska vara ärlig.. jag har aldrig varit en riktig pluggis, har gjort det jag behövt sen var det bra typ... det räcker inte nu. Liksom jag läser ju precis det som jag vill hålla på med i framtiden, den här kursen är det närmaste man kan komma mitt intresse... ja har fått en chans, nu är det bara att ta vara på den.. väntar fortfarande lite på mitt WakeUp-call så att säga...
2. Har en grym klass med massor av polare, tja är ju polare med alla faktiskt =) gick jävligt fort att komma in i kretsen.. gick nog fortare än lumpen vilket är ganska bra gjort...
hehe ja det var väl det =P det är ju inte så jättemånga saker som pågår i livet just nu, det är ju bara skolan i princip, blir ju 8-17 nästan varje dag så det blir inte tid till så mycket annat, förutom att träna då...

ja nu har ja tömt skallen på tankar =P

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0