Torsdag 23 augusti

Hihi imorrn är det bara 4 månader kvar till julafton =P!! ojoj vad har hänt dom senaste dagarna då... mycket hehe, har pluggat matte hela dagarna,v erkligen hela dagarna! var i Linköping igår på München Hoben, grym ölfest, fick köpa ett enliters ölglas som man fyllde för 100spänn, sen var det 50kr för påfyllning! grymt, fick i mig 3st..... men jag var lång tifrån värst, vissa drog i sig 5! helt sjukt hehe! Men det var riktigt skoj! Träffade Offe och Calle en sväng också.
Idag var det matte igen såklart! Sen fick jag mitt batteri till powerbooken!!! äntligen kan man bära med sig den bärbara datorn =P sen på kvällen var det Mattemys med faddrarna, skola 10-20 alltså =) men det känns inte så jobbigt. går till 17 varje dag i princip... men man har vant sig när man jobbade tror jag, då slutade man ju 18 o ibland 20, men nästa vecka börjar vi med programmering samt videoproduktion och allt vad det innebär =) trevligt trevligt!

Miss you all!!
image6

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det låter som att du trivs rätt bra bubben! =) låter iaf som att ni har de grymt skoj! Kommer du hem den åttonde? o festar med oss?
ha de gott!

2007-08-24 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0