Söndag 12 augusti

Då har mor o far åkt hem till kga, jag är ensam här nu, uuuuuuuuhhh! svårt att säga hur det känns, just nu känner jag mig ju ganska så ensam... men när skolan börjar så verkar det som att man ska komma in i gänget ganska snart, hoppas de =) är ju aktiviteter hela dagarna och en del fester tidigt så ja hoppas det kommer gå bra =)

saknar er där hemma! ni får komma o hälsa på mig snart =) ja kommer väl hem om ett tag också men kan inte säga när än, har ingen aning om hur mcyket det kommer bli att göra på helgerna så det får vänta tills ja vet lite mer =)
image2

Hittade en DS Store här nere 100m härifrån, står för Data Service tror jag och de sålde en massa Apple prylar!!! fyy fan va gött ska gå dit o kolla imorrn, ska fixa en skrivare och ett par högtalare fast det är ingen brådska än.. måste fan ha en mp3 spelare också, fick inte med mig den ja hade hemma hehe och iPoden ja har har batteriet lagt av på, fast de kanske har nya i affären kom ja på nu! haha måste jag också kolla..
image1

Var ute o handlade en massa mat o grejjer idag.. så jag överlever några dagar nu =) skönt att veta att det finns lite i kylskåpet och frysen.

Tack så mycket för allt mamma och pappa, kan inte säga nog hur mycket det betyder för allt ni gjort för mig nu "snyft"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0