Onsdag 1 augusti 2007

har jobbat idag 8-18... ska jobba 12 dagar i streck, lite väl mycket.. men det bara blev så hehe, får ju lite cash så...

har tänkt börja skriva lite blogg.. får se om det håller i sig hehe.... skönt att skriva av sig lite ibland... händer ju lite saker omkring en nu så... flytt om 2 veckor.... ska lämna trygga hemmet i karlskoga och stå på egna ben i norrköping... spännande?? ja absolut! kommer nog bli en rolig tid i livet, de har ju lovat att det kommer vara ens bästa tid i livet så vi får väl se om de håller sitt löfte :P ska nog bli kul.

men det är jobbigt också... lämna allt här hemma... faktiskt ALLT! det ändå som följer med mig är garderoben typ.. lite av den iaf... alla vännerna åker jag ifrån... förutom offe som åker till grannstaden =) familjen lämnar jag med,,, fast de har jag varit ifrån en hel i bl.a lumpen så det kommer nog gå bra.... men det som inte kommer gå bra... åka från den som betyder mest för mig... kommer ja verkligen klara av det? för nu är det klart... ja kommer flytta... ja kommer faktiskt åka iväg om drygt 10 dagar! ena dan känns allt bra o ja är peppad att dra iväg... andra dan är det tvärtom... allt känns så jävla hopplöst, vet inte om ja kommer kunna gå vidare... även om ja måste inse att jag förr eller senare måste det för det finns inget annat alternativ.... men ja kan bara inte...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0