Måndag 13 augusti

Tog mig en långpromenad idag, var nog inte riktigt en mil men det var bra långt iaf =) är riktigt mysigt när Motala ström rinner rakt igenom staden, så jag följde den en braaa bit bort, kom till nån camping o grejjer, sen vidare bort kom det nån sån här sevärdhet, runstenar o grejjer men det var nåra hundra meter längre bort så ja orkade inte gå dit utan fortsatte.. gick med strömmen åt andra hållet och den gången ledde mig ända fram till skolan :P kanon hehe var ett riktigt bra ställe för att rasta hunden och promenera/jogga, fanns ett fint café där också... och fåglar man kunde mata =) så söta såå
image3
Sen var ja inne i DS Store, de hade alla Mac prylar som finns tamefan, köpte mig en laddare till iPoden, glömde den hemma hehe =P de skulle få in dom nya iMacarna i veckan, måååste bara klämma på dom! helt grymmma är dom, den vänster på bilden är det. Ska köpa en sån när ja blir rik =)=)
image4
Mycket känslor som far runt i huvet nu..

Imorrn börjar skolan!!! spännande!! Nollan =P

Kommentarer
Postat av: Emma Anderdahl

Söta ankor du har där, dina nya kompisar kanske ;) puss

2007-08-13 @ 22:39:34
Postat av: Elin

haha va hurtig du är marcus! hoppas du har det bra i din nya stad :)

2007-08-16 @ 19:53:27
URL: http://eliini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0