Lördag 18 augusti

Är egentligen söndag nu =P men ja skriver om det som varit "igår" tog det jävligt chill på dagen, kunde ha spelat brännboll vid lunchtid men ja tog en dag hemma istället, passade samtidigt på att handla lite, rostat bröd, bananer, pan pizzor, dricka, bärs, pålägg, tejp, hårborste =P hehe det viktigaste liksom! Sen kl 19.00 var det grillfest här nere på gården vilket var riktigt trevligt! gött när man bor här också. Sen vid 22 tiden var det dags att dra till Trappan för 3Cant och Tryckbars nollefest, badkläder var rekomenderat så ja tog på mig det =P då hade de en liten plastpool utanför hehe, men jag hoppade aldrig i, var väl kanske lika bra =) där inne var det dans för hela slanten, var skoj! men torra tjejer =P när jag för en gångs skull bjuder till lite så är de dyngtorra.. hmmm jaja senare idag (söndag) är det mattemys med faddrarna =) mysigt hehe, jävligt gött också, kan gå dit nåra timmar och få hjälp med nåt man fastnat med, kanon det här!
image5

Kommentarer
Postat av: huong

haahah vad söööt du är markus. "nu när jag för en gång skull bjuder till lite.." ;] hahha. hoppas du har det bra iaf:) lägenheten ser uuuuber mysig ut!

2007-08-19 @ 20:07:49
URL: http://huonglee.blogspot.com
Postat av: Sarah

snart får eller måste vi komma och hälsa på dig!:D festa lite! måste köra våran rutin vet du väl:D?

2007-08-20 @ 22:55:09
Postat av: Nathalie

Haha, jasså? är det torra tjejer i norrköping. Bara för att du är så van vid oss ;) Jag och Sarah kommer och hälsar på dig snart ;)

2007-08-22 @ 14:51:14
Postat av: säändra

haha jaså du springer redan runt efter tjejer! då va de tydligen inte så svårt då! :P du kommer nog trivas! glöm inte oss här hemma bara

2007-08-22 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0